Олардың сатылымы 2022 жылы әлі де жоғары.
Халықаралық энергетикалық агенттік "2022 жылы электромобильдерді дамытудың жаһандық перспективалары" есебін жариялады, деп хабарлайды Qazaq Green агенттігінің ресми сайтына сілтеме жасап.
Таза энергия әлеміндегі аз аудандар электромобильдер нарығы сияқты қарқынды дамып келеді. 2021 жылы электромобильдердің сатылымы (EV) өткен жылмен салыстырғанда екі есе өсті және 6,6 миллион жаңа рекордқа жетті. 2012 жылы әлемде барлығы 120 000 электромобиль сатылды. 2021 жылы апта сайын осы мөлшерден көп сатылады. 2021 жылы әлемдік автомобиль сатылымының шамамен 10% - ы электрлік болады, бұл 2019 жылғы нарықтық үлестен төрт есе көп. Нәтижесінде әлемдегі жолдардағы электромобильдердің жалпы саны шамамен 16,5 миллионға жетеді, бұл 2018 жылмен салыстырғанда үш есе көп. Электромобильдердің әлемдік сатылымы 2022 жылы белсенді өсуді жалғастыруда: бірінші тоқсанда 2 миллион электромобиль сатылды, бұл 2021 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 75% - ға көп.
Бүкіл әлемде электромобильдердің таралуын жеделдету бойынша төрт ұсыныс:
1-электромобильдерді қолдауды қолдау және бейімдеу
Электромобильдер нарығы қалыптасқан сайын тікелей субсидияларға тәуелділік төмендеп, ақыр соңында жойылуға тиіс. "Feebate" бюджеттік бейтарап бағдарламалары-төмен шығарындылар немесе электромобильдер сатып алуға субсидияларды қаржыландыру үшін ішкі жану қозғалтқышы бар тиімсіз автомобильдерге салық салады-өтпелі саясаттың пайдалы құралы бола алады. Көлік құралдарының және/немесе CO2 тиімділігінің қатаң стандарттары көптеген жетекші нарықтарда EV-ді енгізуге ықпал етті және оны электр қозғалғыштығына көшуді тездетуге тырысатын барлық елдер қабылдауы керек.
2-ауыр жүк автомобильдерінің нарығын ынталандыру
Ауыр электромобильдердің көптеген модельдері қол жетімді, ал электр автобустары мен жүк көліктері қолданудың өсіп келе жатқан салаларында меншіктің жалпы құны бойынша бәсекеге қабілетті болады. Саясаттың басшылығымен орналастыру осы саланы бастауға көмектеседі. Нөлдік шығарындылары бар автомобильдерді сату мандаттары, сатып алуға ынталандыру және CO2 стандарттары ауысуды тездетуге көмектеседі.
3-дамушы және дамушы экономикасы бар елдерде енгізуге жәрдемдесу
Дамып келе жатқан және дамып келе жатқан елдерде автомобиль көлігін электрлендіру екі/үш доңғалақты көлік құралдары мен қалалық автобустар үшін басымдыққа ие болуы керек, өйткені көлік құралдарының бұл түрлері құны жағынан бәсекеге қабілетті. Баға белгілері және зарядтау инфрақұрылымының болуы электрлендірудің экономикалық негіздемесіне ықпал етуі мүмкін.
4-EV инфрақұрылымын және ақылды желілерді кеңейту
Үкіметтер жалпыға қол жетімді зарядтау инфрақұрылымын орналастыруды жалғастыруы керек, кем дегенде, жолдарда EV жеткілікті болғанға дейін, Оператор зарядтау желісін қолдай алады. Зарядтау станцияларын салуды талап ететін ережелер арқылы немесе қаржылық саясат пен қолдау арқылы мемлекеттік қолдауды жалғастыру барлық қоғамдастықтардың ауысу процесінде ешкім артта қалмауы үшін зарядтауға тең қол жетімділікті қамтамасыз етуі керек. Қолданыстағы тұрақ орындарында үй зарядтағыштарын орнатуды ынталандыру және жеңілдету маңызды. Бұл жаңа ғимараттарда электромобильдерді зарядтауға дайындықты міндетті түрде қамтамасыз етуге көмектеседі. Сонымен бірге, жергілікті билік қолданыстағы ғимараттарда зарядтағыштарды орнатуды қолдауы керек. Электр желілерін кеңейту және жетілдіру жөніндегі үйлестірілген жоспарлар, соның ішінде екі жақты байланысты жеңілдету және электр машиналары мен желілері арасындағы баға белгілеу үшін цифрлық технологиялар, Электр машиналары проблема емес, электр желілерінің тұрақтылығы үшін ресурсқа айналуы үшін қажет.
25.05.2022